Ιούν 03, 2022

Πότε χρειαζόμαστε break από τα social media; 

Η τακτική ενασχόληση με τα social media κάνει εξαιρετικά δύσκολο το να μείνει κανείς μακριά από αυτά.

Οι περισσότεροι από εμάς μοιάζουμε εξαρτημένοι από τα κινητά και τους υπολογιστές μας, αναζητώντας τις νέες αναρτήσεις των φίλων μας, τις νεώτερες ειδοποιήσεις και τα μηνύματα που μας έχουν στείλει. Κι όμως. Μια μικρή αποχή από αυτές τις συσκευές έχει πολύ σημαντικά οφέλη για τη διανοητική μας υγεία.

Τα social media άλλαξαν το δίχως άλλο άρδην τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και αλληλεπιδρούμε με τους γύρω μας. Ωστόσο έχουν και αρνητικές επιπτώσεις: Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι ποσοστό 58,4% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τα social media και από αυτούς το 10% βρίσκονται σε αυξημένο κίνδυνο εξάρτησης από αυτά.
Η ανάγκη για ένα διάστημα αποχής από τα social media, για μια αποτοξίνωση, είναι χρήσιμη για τον καθένα.



Τα οφέλη

Καλύτερος ύπνος: Η ενασχόληση με τα social media κατά τις νυχτερινές ώρες προκαλεί διαταραχές του ύπνου, ενώ η αποχή από αυτά ακόμη και για διάστημα μόλις μιας εβδομάδας, αποτρέπει αυτές τις διαταραχές.

Μείωση του στρες: Μόλις μια εβδομάδα αποχής αρκεί για να μειώσει το στρες. Η εντατική χρήση των social media έχει συνδεθεί με την εμφάνιση κατάθλιψης και άγχους, καθώς τα άτομα παρουσιάζουν εξάρτηση και τσεκάρουν διαρκώς μηνύματα και ενημερώσεις. Η διαρκής έκθεση στις εικόνες των άλλων ενισχύει επίσης τις συγκρίσεις και μπορεί να συμβάλει στην κατάθλιψη. Η αποχή έρχεται να βοηθήσει σημαντικά και σε αυτό το κομμάτι.

Ενισχύει τις κοινωνικές σχέσεις: Οι αληθινές φιλίες δεν βρίσκονται πίσω από την οθόνη, αλλά στην πραγματική ζωή.

  • Σημάδια ότι χρειάζεστε ένα διάλειμμα από τα social media
  • Εκνευρίζεστε συχνά με τα σχόλια και τα ποσταρίσματα άλλων ανθρώπων στα social
  • Συγκρίνετε τη σχέση, της ζωή, το σώμα και την καριέρα σας με όσα βλέπετε on-line
  • Με το που ξυπνάτε ανοίγετε τα social
  • Παρατηρείτε αύξηση στο άγχος και στην κατάθλιψη που αισθάνεστε
  • Περνάτε πολύ χρόνο στα social media
  • Δεν κοιμάστε αρκετά ή δυσκολεύεστε με την επέλευση του ύπνου
  • Εμπλέκεστε σε καυγάδες online
  • Απογοητεύεστε όταν κάποιο ποστ σας δεν έχει απήχηση
  • Μένετε πίσω σε άλλες δραστηριότητες, χάνετε deadlines
  • Μπαίνετε σε κούρσα ανταγωνισμού με άλλους για likes και followers.

Πώς θα τα καταφέρετε

  • Μιλήστε με έναν ειδικό.
  • Μην μπαίνετε σε ανούσιες συζητήσεις.
  • Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε τα social για πάνω από 20 λεπτά ημερησίως.
  • Διαγράψτε τις εφαρμογές από το κινητό σας ή κλείστε για μικρό διάστημα τους λογαριασμούς σας. Πολλές φορές τσεκάρουμε τα social μας ασυναίσθητα.
  • Ενημερώστε φίλους και συγγενείς για την αποχή σας.
  • Βρείτε άλλους τρόπους για να μείνετε σε επαφή με τους αγαπημένους σας.

Source: TheCaller



Διαβάστε ακόμα:
Θα σε Σκίτσο Ρε!
Δημοφιλή στο Internet
Best Of Network

Ακολουθήστε μας στα Social Media:
Facebook
Youtube
Twitter

(Visited 10 times, 1 visits today)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει