Δεκ 16, 2022

Αντίνοος Αλμπάνης: Το φιλί στον Θεοχάρη Ιωαννίδη στο Night Out – «Φιλάς πολύ ωραία»

Κρεσέντο παραλογισμού από τον ιδιοκτήτη του ekklisiaonline, Καραγιάννη Ανδρέα, ο οποίος απειλεί πως θα κινηθεί νομικά και θα κάνει καταγγελία στο ΕΣΡ, επειδή ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης έδωσε ένα φιλί στον Θεοχάρη Ιωαννίδη στη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής, προκειμένου να στείλει το μήνυμα πως «τα φιλιά είναι ωραία».



Όλα ξεκίνησαν στη διάρκεια της εκπομπή «Night Out», όπου βρέθηκε ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, λίγα λεπτά μετά το φινάλε του πρώτου κύκλου του εξαιρετικά επιτυχημένου «Maestro».

Ο Αλμπάνης σχολίασε, μεταξύ άλλων, την σκηνή του φιλιού μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών – Ορέστη Χαλκιά και Γιώργου Μπένου:

«Είδες αυτήν τη φανταστική ερωτική σκηνή με τα δύο αγόρια; Πειράζει; Τον σκηνοθέτη; Γιατί έχεις καλύτερο φως», είπε ο ηθοποιός και κινήθηκε προς τον Θεοχάρη Ιωαννίδη.

«Δεν θα ήταν ωραίο αύριο να γεμίσουν τα social media με φιλιά;» συνέχισε και αντάλλαξε ένα φιλί με τον παρουσιαστή.



«Φιλάς παρά πολύ ωραία», απάντησε ο Θεοχάρης Ιωαννίδης. «Μου το έχει πει ο Στάνκογλου στο Τανγκό των Χριστουγέννων. Εκεί φιλιόμασταν».

«Ελάτε παιδιά είναι ωραία τα φιλιά», αποκρίθηκε ο Αντίνοος Αλμπάνης και αυτό ήταν… όλο.

«Πρόκειται περί διαστροφικής φιληδονίας»

Η σκηνή φαίνεται ότι ενόχλησε τον Ανδρέα Καραγιάννη, ο οποίος μέσω του ekklisiaonline επιδόθηκε σε έναν απίστευτο λίβελο για τους ομοφυλόφιλους, όπου μεταξύ άλλων σημείωσε πως η ομοφυλοφιλία αντίκειται στο δημιουργικό σχέδιο του Θεού για τη ενότητα του ανθρωπίνου γένους, η οποία έγκειται στην ύπαρξη δύο φύλων, του αρσενικού και του θηλυκού.

Σε άλλο σημείο ανέφερε:



Ο Απόστολος Παύλος και οι Πατέρες της Εκκλησίας έχουν εκφραστεί αυστηρά κατά της ομοφυλοφιλίας και θεωρούν ότι δεν πρόκειται περί συντροφικότητας, αλλά περί διαστροφικής φιληδονίας ορισμένων προσώπων, που δεν είναι από τη φύση τους τέτοια, αλλά γίνονται εξαιτίας της ακολασίας και του έκφυλου τρόπου ζωής τους.

Άρα η θεολογία μας δεν αφήνει περιθώρια να δικαιολογηθεί η ομοφυλόφιλη πράξη και κατάσταση, πολλώ δε μάλλον να γίνει αποδεκτή ως φυσική αδυναμία και να μη θεωρείται αμάρτημα, αστοχία δηλαδή από τον αρχικό προορισμό του ανθρώπου που είναι το «καθ’ ομοίωσιν».

(Visited 13 times, 1 visits today)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει